დედა

WEDNESDAY, JANUARY 18, 2012

ღმერთო რამხელა ბედნიეებააა როდესაც გყავს დედიკო…
ლამაზი,თბილი და ტკბილი….
როდესაც გაქვს იმედი…როდესაც იცი: რაც არ უნდა დაგჭირდეს ,რაც არ უნდა გაგიჭირდეს დედა მუდამ შენს გვერდითაა …
რამხელა ბედნიერებააა როდესაც გასძახებ დეეეე, ჩაი მინდა…
ანდა დედიკო მშიაააა!!! (ახლა ამას ჩემი შვილი მეუბნება ხოლმე)!
მაგრამ როცა გენატრება?! როდესაც ცხრა მთას და ცხრა ზღვს იქითააა?! როდესაც დედის გაკეთებული საჭმელის გემოს სიზმარში თუღა ნახავ?!
დეე მიყვარხარ და მენატრები…
რა კარგი იყო ბავშვობა… ხშირად ვჩხუბობდით ,მაგრამ ერთად ვიყავით ყველანი… ეხლა ჩემი დაიკოები იზრდებიან ჩემს უნახავად… პატარა კიკინიანი გოგონების ნაცვლად თითქმის ზრდასრული ადამიანები მიყურებენ კომპიუტერის ეკრანიდან,
და მე მენატრებით …
და მიყვარხართ…
ძალიან მაკლიხართ!!!
დაბადების დღეებმა ,ახალმა წელმა …საერთოდ ყველა დღესასწაულმა დაკარგა ელფერი და ბრწყინვალება. რადგან დღესასწაულებს ალამაზებენ ადამიანები და მე ეს ადამიანები გვერდით არ მყავს!!! ამ დროს უფრო მიმძაფრდება გრძნობა მარტოობის(თუმცა მარტო არ ვარ),გრძნობა უთქვენობის!!! მონატრების!!! ხანდხან ცრემლები წამსკდება და ეს მაძლებინებს ალბათ რადგან დარდი ცრემლებად წამოსული გაქარვებული დარდია!!!

Leave a Reply

