ჩემი ხელით

მოცალეობის ჟამს უამრავი ჰობი მაქვს, რითაც თავის შექცევა შემიძლია. ერთ-ერთი მათგანი სამკაულების შექმნაა, როგორც ერთხელ უკვე გითხარით.

სამკაულების მიმართ ჩემი დამოკიდებულება თუ ჯერ კიდევ არ იცით, მოგახსენებთ რომ ნამდვილი მანია მჭირს.

ყველას გვაქვს რაღაც ჰობი, მანიაში გადაზრდილი, ზოგს ჩაცმა უყვარს, ზოგს წიგნები, მავანს ხელსახოცების, მარკების, ქვების, ფოთლების ან ყვავილების შეგროვება. ზოგს რა და ზოგს რა-მე სამკაულების მანია მჭირს. რაც დრო გადის მათი სათანადო შენახვა, დატევა ბოლოსდაბოლოს, საგრძნობლად მიჭირს. ხოდა ჰობზე მოგახსენებდით მხოლოდ სამკაულების ტარება კი არ მათი შექმნაც ძალიან მომწონს. შეგიძლიათ თვალი გადაავლოთ ფოტოებს და თავადაც სცადოთ.

მუშაობის პროცესში

განსაკუთრებით მომწონს-ეფექტურია

ეს ყველაზე ნაკლებად მომეწონა, მაგრამ ისე აღფრთოვანდა ყველა, ვეღარ გავიმეტე გასაჩუქებლად

ეს ყველაზე მარტივია, ბადეში ბურთულები და

ჩემი ლამაზი მეგობარი

პ.ს. იმედია მოგეწონებათ.
ეს საქმიანობა დადებითი ენერგიით მმუხტავს, უმეტესობას სამკაულებისა მეგობრებს და საყვარელ ადამიანებს ვჩუქნი და ვიხალისებ ცხოვრებას…

16 thoughts on “ჩემი ხელით

  1. ძალიან ლამაზია ყველა. სამკაულები ხომ მომეწონა და მომეწონა, მაგრამ სამუშაო პროცესის კადრია განსაკუთრებით მყუდრო და სასიამოვნო.

  2. ლამაზობებია. შენც ამ დღეში ხარ? 🙂 მე გამოვიყენე გრიპიანობა და ორი ლამაზი ყელსაბამი ავაწყვე და ძველი ქვედა ბილოსგან და პულოვერისგან ორიგინალური კაბა გამოვიყვანე 🙂

  3. ყველა ძალიან მომეწონა, ძალიან ლამაზებია ყოჩაღ…
    განსაკუთრებით წითელი სამაჯური და საყურეები :))) ჰმმმ, ვისურვებდი ეგეთს ნუ ვარდისფერს რასაკვირველია :))

კომენტარის დატოვება

