ჩემი დაიკო, ისრაელიდან….

ShaviMargalti

ისრაელი/თელ-ავივ . ომის მეხუთე დღეს…

როგორია სხვისი თვალით დანახული ჩემი ცხოვრება? არ ვიცი, თუმცა საკმარისია ის რასაც მე ვხედავ
ლამაზი, ძლიერი და მყვირალა დედა, მზრუნველი მამიკო, ოთხი არაჩვეულებრივი და, სამი ანგელოზი დისშვილი, კარგად ვცხოვრობ არაფერი მაკლია, ღმერთს მადლობა იმ ცხოვრებისთვის რაც მაჩუქა. მადლობა იმ ძველ და ახალ მეგობრებს, რომლებმაც ბევრი რამ დააკლეს, ან შეჰმატეს ჩემს ცხოვრებას. თითოეული ახალი პერსონაჟი, ჩემი ცხოვრების სცენაზე, ყველას რაღაც როლი მიგიძღვოდათ, მნიშვნელოვანი თუ უმნიშვნელო. უღრმესი მადლობა თქვენ, თქვენ ხომ ღმერთმა იმისთვის შეგქმნათ, რომ ჩემთვის ესა თუ ის, გესწავლებინათ?
რა თავხედურად ჟგერს 20 წლის ლაწირაკის მხრიდან არა? ჩემთვის ასაკი ყოველთვის უმნიშვნელო იყო ადამიანების შეფასებისას, თქვენ ადამიანები კი პირიქით აფასებთ, ხოდა ჟღერდეს თავხედურად მე რა მენაღვლება…
ბოლო დღეები ჩემს სამშობლოში სიტუაცია დაძაბულია, მე ისრაელში ვცხოვრობ და მოგეხსნებეათ რაშიცაა აქ საქმე. ალბათ ყველას გაცნობებენ სატელევიზიო გადაცემებიდან როგორ უმოწყალოდ ხოცავს ისრაელის მხარე პალესტილენებს, ან როგორ ვატყვევებთ მათ.
გული მწყდება, რადგან იმას არავინ უსვავს ხაზს, თუ როგორ ტერორში ვართ ჩვენ…

View original post 279 more words

Leave a Reply

